فواد مجبوری یزدی

مهدی یاران خسته نمی‌شوند...

مهدی یاران خسته نمی‌شوند...

فواد مجبوری یزدی

بگذارید بخاطر شعار شما بعضی ها از شما اجتناب کنند، من این را می‌خواهم که عده ای حریم انقلاب را حفظ کنند.
(امام خامنه ای مدظله العالی)
اللهم عجل لولیک الفرج

منوی بلاگ
بایگانی
آخرین مطالب

مقدمه‌ای بر یادگیری 504 لغت ضروری آیلتس

دوشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۰۹ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر مهدی_یاران گرانقدر؛

تصور من بر این است که شما در خصوص اهمیت این لغات آگاهی کافی را دارید، اما ذکر این نکته را جایز میدانم که اگر شما به هر نحوی درگیر آزمون زبان هستید بهترین مرجع برای اطمینان بخشی به شما جهت استفاده از لغات پٌر کاربرد همین 504 لغت ضروری می‌باشد. این لغات به صورت فلش کارت و البته کتاب های مصور در انتشاراتی های گرانقدر داخلی به چاپ رسیده و شما می‌توانید از آنها استفاده کنید. من هم با استفاده از تجربیات روزانه خود در برخورد با این لغات سعی میکنم این موارد را با شما مرور کنم.

504 لغت ضروری برای ielts

برای یادگیری بهتر 504 لغت ضروری می‌توانید به روش ارائه شده در این سایت عمل کنید:

  1. تعیین بازه زمانی برای یادگیری 504 لغت، به عنوان مثال 2 ماهه می‌خواهیم این لغات را یاد بگیریم.
  2. هر درس 12 لغت در نظر گرفته شده، و اگر بخواهیم روزی یک درس مطالعه کنیم در مدت 42 روز (کمتر از 2 ماه) می‌توان این لغات را فرا گرفت.
  3. حال که مدت زمان کلی برای رسیدن به هدف مشخص شده باید زمانبندی روزانه را انجام تنظیم نمائید، برای این منظور 4 آلارم در تلفن همراه خود تنظیم کنید برای ساعات 6:00، 12:00، 18:00، 24:00 و در این ساعات لغات فقط یک درس را تکرار کنید! به عبارتی لغات بعد از رفتن به حافظه کوتاه مدت در ساعت 6:00 به حافظه بلند مدت در ساعت 24:00 خواهند رفت. این روش را دقیق و سر ساعات گفته شده به انجام برسانید. انشاالله شاهد پیشرفت مطلوبی خواهید بود.

اللهم عجل لولیک الفرج♥


ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.